Котовск-Live
Каталог статей
Категории раздела

Форма входа

Разделы сайта

Приветствую Вас, Гость · RSS 22.09.2017, 05:39

Главная » Статьи » Новости Украина

ЖЕКи зобов’язали здійснювати перерахунок за ненадані послуги
Ми звикли сліпо оплачувати квитанції за житлово-комунальні послуги. Адже це державна установа, яка не може допустити помилок в розрахунках та покликана захищати права мешканців. Тим більше ми все одно не розуміємо, що вони там нараховують і за якими тарифними сітками.

Та при детальному розгляді розрахунків квитанцій можна побачити, що ми сплачуємо комунальні послуги незалежно від їх надання. Чи траплялась з вами ситуація коли в будинку була довгий період відсутня гаряча чи холодна вода? Питання наскільки риторичне, що аж смішно! А чи перераховували вам квитанції? Мало хто може позитивно відповісти на це питання.

3 вересня 2011 року вступив в силу Закон України № 3569-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення порядку розрахунків за житлово-комунальні послуги», що встановлює обов'язок постачальників послуг здійснювати перерахунок за ненадані, надані не в повному обсязі або неналежної якості житлово-комунальні послуги.

Документом зокрема внесено зміни до ст. 16 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", які передбачають, що комунальні послуги надаються споживачам безперебійно, за винятком часу перерв на:

1) проведення ремонтних і профілактичних робіт виконавцем / виробником за графіком, погодженим з виконавчими органами місцевих рад або місцевими державними адміністраціями згідно з нормативними документами;

2) міжопалювальний період для систем опалення, рішення про початок та закінчення якого приймається виконавчими органами відповідних місцевих рад або місцевими державними адміністраціями виходячи з кліматичних умов згідно з правилами та іншими нормативними документами;

3) ліквідацію наслідків аварій або дії обставин непереборної сили.

У разі застосування перерви в наданні послуг виконавець / виробник зобов'язаний повідомити через ЗМІ про таку перерву споживача не пізніше ніж за 10 днів (за винятком перерви, що виникла в результаті аварії або дії обставин непереборної сили). У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви в наданні відповідних послуг.



Источник: http://soc-in.com
Категория: Новости Украина | Добавил: Voin-Prava (21.10.2011)
Просмотров: 421
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2017
Бесплатный хостинг uCoz